Foto: hcdynamo.cz
6. března 2023, 22:47
Dominik DubovčiV posledních letech je fenoménem internetu. Sociální síť TikTok si získává stále více příznivců a s trendem doby se tak rozhodly jít i sportovní kluby, včetně těch hokejových. Tento týden rozjíždí svůj profil Pardubice, delší dobu už ale na TikToku působí i dalších sedm extraligových klubů. Které to jsou? A sleduje více lidí účet hokejové, nebo fotbalové soutěže?
Přehled extraligových klubů na Facebooku, Instagramu a Twitteru už jsme na Hokej.cz přinesli v září.
Pokud tedy patříte mezi fanoušky hokeje, nezapomeňte svůj oblíbený klub podpořit také online. A rovnou si mezi oblíbené přidejte oficiální profil Tipsport extraligy – ať už na Facebooku, Instagramu či Twitteru.
Svůj Twitter a Facebook má navíc také web Hokej.cz.
Věděli jste ale, jak je na tom s hokejovými čísly TikTok?
V posledních pěti letech tahle platforma s čínským původem nabrala závratný růst, krátká videa s chytlavou hudbou prostě fungují.
Průměrná doba videí je sice jen 10 vteřin, sociální síť vám jich ale nabízí stovky. A když už trávit čas v aplikaci, proč ne také u hokeje?
Více než polovina extraligových týmů už zde totiž svůj profil má. Nejsledovanější je s 20 tisíci followers Sparta.
Pro TikTok se hodí zábavný obsah, vtipné skeče, sestřihy pěkných akcí nebo rychlé ukázky ze zákulisí – Sparta je v tomto průkopníkem a zatím jako jediná dokáže konkurovat dvěma nejsilnějším fotbalovým značkám.
AC Sparta má přitom skoro 162 tisíc sledujících, SK Slavia téměř 32 tisíc. Fotbalová Ostrava ani Plzeň TikTok nemají, Olomouc a Brno se pohybují v jednotkách tisíc sledujících.
Hokej ale jednoznačně vítězí v porovnání s nejvyšší fotbalovou ligou.
Tipsport Extraliga má na svém účtu skoro 17 tisíc fanoušků! A druhým nejsledovanějším sportovním účtem na českém TikToku je účet české hokejové reprezentace (90 tisíc).
3018 lidí potom sleduje účet Bílých Tygrů z Liberce, k podobnému číslu se blíží také aktivní Karlovy Vary nebo Litvínov. A tyto účty se sledovat rozhodně vyplatí.
Ke dvěma tisícům se potom blíží HC Olomouc a Kometa Brno.
Poslední Kladno sice TikTok má, ale poslední příspěvek přidalo ještě před začátkem letošní sezony.
Nejnovějším účtem na scéně je od tohoto týdne Dynamo Pardubice.
„Po důkladné analytice fanoušků jsme si jasně stanovili, že jedním z nejdůležitějších cílů pro nejbližší období bude důkladnější práce s mladšími fanoušky,“ vysvětlil na klubovém webu Jan Mroviec, pardubický tiskový mluvčí a manažer PR. Právě u mladé generace je totiž TikTok nejoblíbenější.
Ostatní kluby extraligy zatím na TikToku nejsou, prostor na trhu se ale nabízí, protože pod jejich názvy najdete spoustu fanouškovských účtů… Z Chance ligy ale dokážou zaujmout účty Třebíče, Poruby, nebo Sokolova.
Tak klikejte na odkazy, sledujte a sdílejte!
ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz