Foto: hcsparta.cz
27. srpna 18:08
Ondřej MachSparta v úterý odkryla podobu dresů pro nadcházející sezonu. A to vskutku inovativní! Oproti předchozím rokům se podařilo barevně sjednotit většinu log sponzorů, dominantním prvkem na hrudi je pak tradiční písmeno „S“.
„Naši kluboví partneři i partneři celé extraligy udělali vstřícné kroky, které v konečném důsledku umožnily vznik moderních, designově čistých dresů,“ přibližuje na klubovém webu člen správní rady Jakub Dlouhý.
Nový design kombinuje tradici s moderními trendy. Na návrhu se podílel grafik a expert nejen na hokejové úbory Karel Hejkal, který na sociálních sítích vystupuje mimo jiné prostřednictvím účtu Dresblog.
„Naši kluboví partneři i partneři celé extraligy udělali vstřícné kroky.“
„Chtěl jsem, aby se na dresy podíval někdo nezatížený sparťanskou minulostí a viděl věci trochu z nadhledu,“ vysvětluje marketingový manažer David Dinda. Výsledkem jsou dvě varianty – domácí rudá a venkovní světlá.
Zejména jednotná barva u drtivé části značek značí hlavní vizuální posun. Vedle toho u jednotlivých log zmizelo dřívější obdélníkové ohraničení. Nové trikoty působí čistě, zároveň jednoduše. Divákům mají ještě vylepšit zážitek ze hry.
„Jakákoliv změna se nerodí lehce, proto si si opravdu cením přístupu, který k tomu naprostá většina zainteresovaných zaujala. I významní partneři, kteří jsou ve svých oborech velkými konkurenty, se rozhodli přispět k posunu ve vnímání nejen značky Sparty, ale i celé hokejové soutěže,“ podotýká Dlouhý.
„Jsem přesvědčený, že jsme se vydali správnou cestou.“
Moderní střih si fanoušci na hráčích poprvé prohlédnou 18. září při otvíráku proti Třinci. „Jsem přesvědčený, že jsme se vydali správnou cestou. Zásluhu na tom mají osvícení partneři, ale i naši představitelé ve správní radě. V žádném okamžiku totiž nerezignovali na společnou myšlenku posunout hokejový segment o kousek kupředu,“ považuje si Dinda.
ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz